Mocht uw product defect raken dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is het garantietermijn van de leverancier van toepassing. Dancepointe heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten herstellen door de leverancier of door een vakspecialist.Uitgesloten van garantie
Schoenen die gebruikt zijn voor een ander doel dan waarvoor ze gemaakt zijn vallen niet onder onze garantievoorwaarden.
Schade van buitenaf.
Het slijten van neuzen en andere schoenendelen.
Het barsten van lakleer.
Defecte ritsen ten gevolge van ruw gebruik.
Een stukgetrapte hielpartij ( dit wordt meestal veroorzaakt door het niet op normale wijze openen en sluiten c.q. aan- en uittrekken van de schoenen)
Defect bij ontvangst Indien uw product direct na ontvangst niet goed functioneert neem dan contact met ons op door te mailen naar info@dancepointe.nl. Als onze leverancier het defect kan bevestigen ontvangt u altijd een nieuw exemplaar of een tegoedbon.
Stappenplan garantie en defecten Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij het retourneren zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Meld via een e-mail dat er sprake is van een defect artikel en beschrijf zo duidelijk en specifiek mogelijk wat er aan de hand is met het artikel.
2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek en eventueel verdere informatie.
3. Na overleg met de leverancier ontvangt u via de e-mail instructies voor de terugzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw zending stuurt Dancepointe een ontvangstbevestiging via e-mail en worden uw schoenen retour gestuurd naar de leverancier.
5. Zij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
6. Wij informeren u vervolgens over de mogelijkheden.
Kosten retourzending De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Dancepointe draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.
Zie voor alle voorwaarden omtrent garanties onze algemene voorwaarden.